Domkerk Utrecht zoekt office manager

Domkerk Utrecht zoekt office manager
 
De Utrechtse Domkerk vormt het hart van de stad en is dagelijks open voor een breed publiek uit binnen- en buitenland. Zo’n 400.000 mensen bezoeken jaarlijks de Open Dom. Deze bezoekers worden ontvangen door zo’n 160 vrijwilligers die vanuit verschillende functies in de kerk gastvrijheid vormgeven.
 
Ter ondersteuning van het werk in de Open Dom zoekt de Domkerk een
Officemanager voor min 16 a 20 uur per week
(als vrijwilliger, verspreid over minimaal 4 dagen)
 
De officemanager geeft leiding aan de vrijwilligers die werken op het bureau van de Domkerk. Het is een nieuwe functie die nodig is omdat het werk rond de Open Dom toeneemt.
Zij/hij heeft overzicht en kan goed delegeren, moet ook continuïteit waarborgen in de ondersteuning zowel als gezicht naar buiten toe als intern binnen de organisatie. 
Dat betekent: contact houden met de coördinatoren van de Open Dom, het secretariaat, de kosters, de kerkrentmeesters en de kerkenraad. 
Het pakket van werkzaamheden bestaat uit: personeelszaken vrijwilligers Open Dom, communicatie inkomend en uitgaand rond Open Dom, agendabeheer en voorraadbeheer. Deze taken worden veelal door andere vrijwilligers uitgevoerd, maar het gaat hierbij om overzicht en continuïteit.
 
Deze taken en taakgebieden veronderstellen dat we iemand zoeken die:
overzicht heeft en houdt over het geheel van de Open Dom, mede in relatie tot de kerkelijke activiteiten van het City Pastoraat Domkerk (CPD),
die kan schakelen tussen verschillende niveaus (tactisch, operationeel, strategisch),
die goed kan samenwerken, 
die kan delegeren, 
die kan controleren of afspraken nagekomen zijn en bereid is collega’s daarop aan te spreken,
die zich kan bewegen in een bestuurlijk complexe organisatie als het CPD.
 
Ken je iemand die hiervoor in aanmerking komt of heb jezelf belangstelling? Neem dan contact op met Jan Paul de Vries. Jp.devries@leerruimte.nl 06-12699847